вторник, 6 августа 2013 г.

Рефлексія модуля 1-2

Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, А саме, я планую вдосконалити свої навички розробки навчальних проектів з англійської мови, хочу набути нових умінь та навичол використання ІКТ у викладанні.   Я хочу навчитися правильно оцінювати діяльність учнів у проекті. На мою думку - це дуже добре, що є інформаційна підтримка тренінгу, де я познайомилася з інформаційним сайком ІНТЕЛ, з ВІКІ сайтом, з сайтом допоміжних матеріалів для тренінгу та з електронним посібником до курсу. Новим для мене було знайомство з навичками 21 століття, які необхідні нашим учням для успішного адаптування в сучасному світі. На мою думку це потрібно не тільки учням, а й сучасному вчителю, для його самовдосконалення.
Я відчуваю, що я зможу справитися з проектом, хоча це буде потребувати багато  часу та терпіння.

Комментариев нет:

Отправить комментарий